SSM DRAGUT CONSULTING

Despre Noi

Esenta afacerii consta in  asigurea servicii integrate de: securitate si sanatate in munca,prevenire si stingere a incendiilor si protectia mediului pentru terte societati.

 

Scopul primordial si obiectivele societatii sunt cresterea gradului de securitate si sanatate in munca a salariatilor,cresterea sigurantei societatilor privind prevenirea si stingerea incendiilor precum si conformarea cu cele mai noi prevederi legale privind protectia mediului si gestiunea deseurilor.

 

Societatea presteaza  si alte activitati conexe activitatii initiale cum ar fi:

  • consultanta in management,
  • intocmiri documentatii si asigurare de servicii privind conformarea cu legislatia privind instalatiile de ridicat si sub presiune-stivuitoare, elevatoare, compresoare, recipiente sub presiune, centrale termice (responsabil tehnic pentru supravegherea si verificarea instalatiilor R.S.V.T.I.-I.S.C.I.R.)
 
Societatea dispune de birou cu tot ce este necesar pentru buna functionare(mobilier, calculatoare preformante, imprimanta color, scaner, copiator, telefon/fax., acces internet), de echipamente performante pentru a putea intocmi si documente pe format A3,documente color, imprimare si plastifiere afise si pliante specifice securitatii si sanatatii in munca, prevenirii si stingerii incendiilor, mediu necesare a fi afisate la sediile si locurile de munca ale societatilor la care vom presta servicii (cum ar fi: planuri de evacuare, fumatul interzis, acces interzis, marcaje cai de acces si evacuare, instructiuni pe diferite masini si utilaje din dotarea societatilor beneficiare ale serviciilor noastre).
 
Concret societatea are toate documentele autorizatiile si avizele necesare functionarii in conditii legale iar activitatea societatii consta intr-o succesiune de procese/activitati ce sunt structurate aproximativ astfel:
  • primire cerere de oferta,
  • trimitere oferta,
  • negociere conditii contractuale,
  • intocmire,semnare si parafare contracte de prestari servicii,
  • introducere societati in baza de date a societatii noastre,
  • deplasare la societatile respective de unde se solicita documente necesare pentru indeplinirea cerintelor din contractul de prestari servicii,
  • culegere de date la sediul si punctele de lucru ale societatilor necesare pentru indeplinirea cerintelor contractului,
  • intocmire pe baza documentelor primite si a datelor culese din teren a documentatiei solicitate prin contract,
  • predare documente la societatile solicitante,
  • efectuarea de instruiri periodice la toti salariatii societatilor beneficiare ale serviciilor noastre,
  • vizite periodice la societati pentru verificarea respectarii prevederilor legale si a dispozitiilor interne intocmite de noi pentru societatile respective,
  • intocmire periodica de procese verbale,note de verificare si constatare,informari ale conducerii societatilor respective privind gradul de conformare cu legislatia a societatii,
  • stabilire impreuna cu administratorii societatilor a masurilor necesare pentru remedierea neconformitailor constatate,
  • insotirea echipelor de control de la Inspectoratul Teritorial de Munca.Situatii de Urgenta,Agentia pentru Protectia Mediului in societatile unde avem intocmite contracte de presri servicii,
  • intocmire de raspunsuri la procesele verbale de control ale oficialitatilor precum si alte documente/situatii/statistici/monitorizari solicitate de catre acestia.
 
Serviciile pe care le asiguram se adreseaza tuturor societatilor comerciale (S.R.L., S.A., cooperatiste,non-profit), institutiilor publice, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale, institutii bancare si nebancare, persoanelor fizice ce folosesc zilieri din toata Romania.
 
Aceste servicii sunt necesare si obligatorii pentru ca legislatia romana obliga societatile sa respecte anumite reguli privind securitatea si sanatatea in munca,situatiile de urgenta ,prevenirea si stingerea incendiilor,protectia mediului si evidenta si gestiunea deseurilor.
 
Legislatia este laborioasa, necesita timp si cunostinte vaste pe care conducatorii societatilor nu le au si ei au ca principal obiectiv coordonarea efectiva si permanenta a productiei, crearea plus-valorii, conducerea efectiva a afacerii pe care o au si nu au nici timpul fizic efectiv pentru acest tip de lucrari.
 
Am pornit  la drum cu avantajul unei vaste experiente in domeniu(peste 20 de ani in Securitate si Sanatate in Munca,Situatii de Urgenta si P.S.I.,Protectia Mediului lucru ce ne confera posibilitatea de a asigura servicii la cele mai inalte standarde.
 
Avantajul nostru fata de societatile concurente care nu asigura numai o parte din servicii este in primul rand faptul ca vom asigura inca de la inceput servicii integrate care vor cuprinde securitate si sanatate in munca,prevenire si stingere a incendiilor si protectia mediului si gestiunea deseurilor.
 
Am stabilit ca plata serviciilor sa fie cat mai mica posibil.
Flexibilitatea si dorinta de munca sunt atuuri care ne fac, spunem noi, atractivi.
 
Exista posibilitatea de a asigura servicii combinate societatilor mai exact putem asigura servicii de securitate si sanatate in munca, situatii de urgenta si P.S.I., protectia mediului, precum si servici de responsabil tehnic cu verificarea si supravegherea instalatiilor supuse legislatiei I.S.C.I.R..